(iOS) Cooking Family : Madness Restaurant Food Game huijaa lisää kolikoita
Feb 6, 2022 23:32:07 GMT -5
Post by exrimertare on Feb 6, 2022 23:32:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa lisää kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game 2022 version ▞▞▞
Nautin tästä pelistä...toistaiseksi🥰
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game სიმულაცია txe
Olen pettynyt tähän peliin, minulla on 2 viikkoa aikaa päästä tämän yli seuraaville tasoille, mutta se palaa aina alkuun joka kerta, kun pääsen melkein maaliin, ja mielestäni se on jälkiruokatasolla croissantien kanssa.
Hauskaa kolikkopeliä
Pidän tästä pelistä....
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game Симуляторы oux
Se on hauska nopeatempoinen peli, joka pitää mielesi toiminnassa
FB Eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu on ohi, mutta se tuli ulos ja isot kirjaimet nyfñyei to i to missas it ja isot kirjaimet alkavat
Rakastan tätä peliä ja olen anam ja pidän ruoanlaitto ja puhdistus 😍😍😘😘🥰🥰🥰🥰🥰🤗🤗🤗🤗🤗🤗🏁🏁🏁👌👌🦝🐯🦄🍇🍈🍉🍊🍋🍌🍍🥭🍎🍏🍐🍑 🍒🍓🥝🍅🥥🍆🥑🥔🥕🌏🧭🎵🎇🚮
Tämä on hauskaa, nautin siitä, mutta en osaa pelata Halloweenia, kun kyse on kurpitsoista... APUA!!
Jokaisen kierroksen jälkeen on mainos moniin mainoksiin
Tämä on erittäin vaikea peli
Roskaa tämä on minun toinen kerta, kun lataan tämän pelin ja edelleen sama roska, se vain tuhlaa aikaani valittaen sinulle, et vain tee asialle mitään
Hyvät ystävät, lopeta tämä sovellus, joka on kiinalaisin kolmannen luokan ja huonolaatuisin petos. Hakkerit sovellus. Rahasi varastetaan. Tämä yritys on varkaiden ja ahneiden ihmisten kiinalainen ryhmä. Ärsyttävimmät pelit ja huonoimmat ihmiset työskentelevät. Kaunis sovellus, mutta silti rahaa... Jos olet rikas, he tekevät sinusta köyhiä. Tämä on hakkeri ja kiinalainen. Varo, että tämä peli tappaa sinut kuten Kiina. Ei voimia pelata täydellistä peliä. Varastaminen on tämän yrityksen profiili. Usko minua. He eivät anna.
Hieno peli...päästiin tasolle 115 enkä voi mennä pidemmälle, en tiedä miksi...mutta olen valmis viemään koneen seuraavaan osaan..mutta olen jumissa...
Pidän tästä pelistä niin mukavaa
Car Parking Multiplayer Simulare dgxf
Rakastan tätä peliä, mutta kun se antaa minulle mahdollisuuden saada toinen asiakas, minun on napautettava videopainiketta muutaman kerran yli 100 kertaa ennen kuin lisäys alkaa, tämä on niin turhauttavaa. Myös lisätä myös jäädyttää. Jos et korjaa sitä, se on poistettava.
Tämä peli erittäin hyvä
en pääse tasolle 16 🙄 mutta annan 2 tähden bcz:n, nautin tästä pelistä 🙂
Se on melko hyvä
Timantteja ei saa, koska mainokset eivät toimi kovin turhauttavaa, joten niitä ei voi pelata
Liian monta pitkiä mainoksia!
Maksoin saappaista 8,99, mutta en saanut niitä ja olen kirjoittanut sähköpostin, mutta ei vastausta, en voi pelata new york -peliä. Olen käyttänyt noin 70,00 tähän peliin en tyytyväinen 😒
Tietyt minipelit eivät toimi, kun pelaat niitä, ne jäätyvät ja sinun on aloitettava peli alusta sammuttamalla puhelin ja käynnistämällä se
Harmi ja turhauttavaa😤😤 huolimatta siitä, että on pelattu kaikilla tasoilla, se näyttää yhden näppäimen vähemmän ja näin ollen seuraavia tasoja ei avata!!
Rakkaus rakkaus rakkaus,
Hieno peli.. Mutta valitettavasti en pääse toiseen maailmaan!!!Miten se on?!! Olen jo päivittänyt monta kertaa .. Ajattelen tämän pelin poistamista/pysähdyksen lopettamista!!
Rakastan sitä!...se on erittäin mukaansatempaavaa!...rakastan ääniä...grafiikkaa...kaikki!!! Suosikkipelini kaikista!
Se on hauskaa, mutta tylsää lol
Tästä syystä en pidä näiden typerien pelien pelaamisesta. Aina kun avaat uuden ravintolan, päivitykset nousevat korkeammalle. Ja se alkaa heti poistamisen alusta.
Super, pidän suosikkipelistä
Peli on hauska...mutta tapa monia mainoksia. Kun kaikki erilaiset ruoanlaittopelit ovat saatavilla, sitä ei vain kannata säilyttää.
Ei anna lahjoja kovin pettynyt
Ei paha